Ajánló: “Hogyan kéne véget érnie a Club Penguin-nek?”

Sziasztok!

Ezúttal nem egy saját, hanem egy barátom bejegyzését, fordítását olvashatjátok. Megéri belenézni, mert elég érdekes. Köszönjük Gergo777!

Screenhog szavai (Club Penguin csapatának első alkalmazottja és egyben művésze, 2005. május – 2010. október)

————————————————————————————————————————

Pontosan 10 éve kezdtem dolgozni a Club Penguin-en (2005. május 9-én, ha kíváncsi vagy rá). Akkoriban elképzelésem sem volt arról, hogy milyen nagy dolog lesz ez… Gondoltam, hogy egy olyan játék lesz, ami egy ideig jól fog működni és körülbelül 100,000 ember kedvelni fogja, de idővel elillan, én pedig egy új dologba kezdek majd. Ám meglepetésemre, a Club Penguin világa hatalmassá fejlődött és kezdtem azt gondolni, hogy egy furcsa virtuális világ ruhákkal, neon színű pingvinekkel a világ végezetéig népszerű lehet.

Tegnap (április 16-án) viszont ennek ellentétét tapasztalhattuk, amikor is jelentős számú alkalmazottat (köztük néhány nagyon közeli kollégámat) elbocsátották a cégtől. Újra emlékeztetni kellett magamat arra, hogy egyszer minden világ elmúlik, és bár úgy hittem, hogy a Club Penguin birodalma még sok évig fennmarad, sajnos ez a játék sem lesz kivétel a megállapításom alól. Szóval megkérdeztem magamtólt: hogyan kéne véget érnie a Club Penguin-nek?

Arra, hogy erre megfelelő választ adhassak, el kell magyaráznom azt, hogy hogyan is jön létre egy virtuális világ. A legtöbb virtuális világ nem válik népszerűvé. Club Penguin mégis legyőzte az akadályokat és nagyon népszerűvé vált, ez pedig látszik is ezen a rettentően tudományos, ultra-részletes grafikonon:


A bejegyzés további olvasásához látogassátok meg Gergo777 blogját!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Minden vélemény számít!