Merry Walrus Party 2014 – értékelés

Sziasztok!

Idén az igazi karácsonyi parti helyett kaptunk egy Merry Walrus partit. Vajon ez a kedves Rozmár tudja pótolni az elmúlt évek felejthetetlen Holiday Partijait?

Először is szögezzük le, hogy nagyon vakmerő dolog volt az, hogy egy eddig bevált eseményt lecserélnek egy teljesen újra. Igazából nem is tudom, hogy mit lehetne erről a partiról írni. Én hiányoltam az estét, annak volt egy olyan szép karácsonyi hangulata. Ezúttal ez elmaradt, de ha minden más stimmelt volna akkor azt mondom, hogy oké, nem gond. Ehelyett: szerintem rossz történet (?), korábbról visszahozott szobák kissé átalakítva, és még ezekből a szobákból is elég kevés van. Ezen látszik, hogy 2-3 éve szinte még a szobákat kívülről-belülről is kidekorálták egy-egy parti erejéig, mostanában nem tudom mi folyik a CP-nél. A partin elég kevés cuccot lehetett megszerezni, nem is értem, hogy egy olyan event, ami 31-ig tart, az miért érjen véget 3-4 nap alatt, főleg, hogy szinte semmit nem lehet csinálni. Nincsenek parti-exkluzív játékok, semmi, amivel el lehetne tölteni az időt. A feladatok nem voltak kifejezetten rosszak, csak kevés volt. Volt egy karnevál, ami szintén nem egy nagy cucc, bár legalább kicsit ötletes.
Ismételten van egy új puffle a tagoknak, egy kristálypuffle. Szerintem ezt a dolgot nem kéne ennyire erőltetni. Most komolyan, minek ennyi idétlenebbnél-idétlenebb kisállat? Én már a kutya-macska fajtánál is besokalltam, erre most már van unikornis, mosómedve, arany, kristály, szellem, Olaf és a többi…
Az egyetlen pozitívum az, hogy megtartották a Coins for Change jótékonysági rendezvényt. Azt is jó ötletnek tartom, hogy úgy is adományozhatunk, hogy a feladatokat teljesítjük.

Összességében ismét kaptunk egy (sajnos) mostanában már szokásossá vált nem jó partit. Az a baj, hogyha ez így megy tovább egyre kevesebb játékost fog érdekelni a Club Penguin…

Ez az értékelés saját véleményen alapul. Ha más véleményed van, akkor azt kulturált formában hozzászólásban oszd meg másokkal!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

5 thoughts on “Merry Walrus Party 2014 – értékelés

  1. Teljes mértékben egyetértek. Ha csak 1-2 parti sikerült volna félre, azt mondanám hogy oké, van ilyen . Nem sikerülhet minden mindíg tökéletesre, de pont az a baj hogy ebben az évben alig sikerült valami jót összehozniuk.

  2. Meg kell hogy mondjam hogy van egy 2050 napos pingvinem és elég régóta játszom már ezt a játékot szóval sok holiday party-n résztvettem de ez ritka sza rul sikerült nekik borzasztó lett teljesen háttérbe szorult a coins for change ami az egész lényege lett volna és mindemellé odaadtak pár sza rságot hogy nesze itt van legyél boldog vele.

    • Igen, én sem vagyok túl elégedett ezzel a partival. Remélem a CP csapatának is feltűnik, hogy ezúttal nagyon mellélőttek…

Minden vélemény számít!

