Star Wars Rebels Takeover – Januári betekintés

Sziasztok!

Még tegnap a Club Penguin blogján Megg írt egy bejegyzést a januári partival kapcsolatban. Mint ahogy a címben is olvashattátok ez a parti a Star Wars Takeover folytatása lesz.

Gondolom azzal mindenki tisztába van, hogy a Disney megvette a Lucasfilm -et és ebbe beletartozik a Star Wars is.
Eredtileg, a Star Wars parti azért folytatódik mert a Disney Animations piacra dobta a legújabb Star Wars-os animált sorozatot a Rebels-t. Most ennek valamilyen formába reklám felületet kell biztosítani, és ezért a Club Penguin világa lesz az ami eltűr egy újabb “Reklám Partit”. A Club Penguin blogján található bejegyzést itt elolvashatjátok magyarul is.

Sziasztok pingvinek!

Tudom tudom, ez még nem december… de annyira izgatott vagyok a partik miatt amik jövőre érkeznek – Én alig várom, hogy elmondhassam őket!

Januárban csatlakozunk a Lázadókhoz, hogy visszavágjunk megint a Sötét oldalnak. Valami találgatás, hogy melyik parti lehet ez?

IGEN! Ez lesz a Star Wars Rebels™ Takeover. Mi fogunk betekintéseket kiírni január elején – így időzés marad.

Ha láttad a műsort, akkor oszd meg velünk, hogy ki a kedvenc karaktered és hogy mit kedvelsz bennük a legjobban!

Waddle on,

-The Club Penguin Team

Szóval, a januári parti a Rebels Takeover lesz. Én imádom a Star Wars filmeket, de én nem örülök ennek a sorozatnak. Inkább ellenzem, mint hogy támogassam ezt az animált filmet.
Ettől függetlenül a parti nem lehet rossz, míg (szerintem) a sorozatot bele nem viszik a történetbe.

Ti mit gondoltok? Jó partira számíthatunk?
-Zack

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

13 thoughts on “Star Wars Rebels Takeover – Januári betekintés

  1. Mar minden csak a SW(star wars)-rol szol fogadni merek, hogy amikor megjelenik a SW7 minden teli lesz reklammal a SW-rol…

  2. Szerintem ezen kívűl még 1 Star Wars parti lesz, még pedig a 7. rész miatt pontosan ahogy írtad. Én imádom és lelkesedek a Star Warsért, de nem hinném hogy a Rebelsnek muszály lenne a szigeten megtörténnie. Nekem a tavalyi parti nagyon tetszett, egyszerűen imádtam.
    Remélem nem fogok ebben a partiban akkorát csalódni.

Minden vélemény számít!

