Pirate Party 2014 – értékelés

Sziasztok!

Hamarosan véget ér a kalóz parti, a 2014-es év valószínűleg utolsó előtti partija. Ennek alkalmából szerkesztőségünk valamennyi tagja készített egy kis kritikát, értékelést a novemberi kalózkodásról.

Nézzük hát:

Lewy: Hol is kezdjem..a partit úgy hirdették meg, hogy ez lesz az az esemény, ami visszahozza a régi idők hangulatát, például gondoljunk csak a 4-5 évvel ezelőtti Adventure partikra. Persze, változnak a stílusok, változnak az elvárások és az én, valamint mindannyiunk szemlélete is. Máshogy tekintek most a dolgokra, mint ahogy 3-4 éve tettem volna. Szóval kalóz parti: kezdtem örülni annak, hogy kapunk egy hasonló partit, mint a régi-régi kalóz partik, persze kicsit “felturbózva”. Ezzel gondolok arra, hogy a szobákat kicsit szebben kidíszítik, több és részletesebben kidolgozott cuccot vehetnek fel mind a tagok és a nem-tagok is. Bár én az idei évvel SEM voltam teljes mértékben megelégedve az eventek minőségével, tehát nem vártam sokat ettől sem.
Legyünk őszinték vegyes érzéseim vannak. Voltak a partinak olyan részei, amelyek valamelyest tetszettek, de jelentős része nem nagyon fogott meg. Mintha a zseniálisan kivitelezett Halloween Party után elfogyott volna a CP csapatában a kreativitás, így kaptunk egy helyenként szépen kidolgozott, de szerintem egy sablonos történeten alapuló kalózos kalandot. Ezt megfűszerezték egy kis kardozással (aminek a lényege ugyanaz volt, mint a tavalyi Star Wars Takeover-en látott Jedi párbaj), ami a parti fő témája volt. Végül is persze, mit tegyünk egy kalóz partin? Más nekem se jutott volna eszembe. A kivitelezés viszont lehetett volna sokkal-sokkal jobb is. Gondolok például arra, hogy egy olyan játékban, amelynek a célközönsége több ezer kiskorú, 8-10 év körüli gyermek (vagy fiatalabb), akkor miért kardoknak/pengéknek kell a középpontban állniuk?! Ezt a kritikát már megkapta a Club Penguin akkor, amikor megjelent a CJ Snow, de persze, elfogadható ez a döntés, valószínűleg a mai generációk már valamennyire mások, mint korábban.  A kivitelezés problémái: volt egy pár. Nekem például voltak olyan gondjaim, hogy amikor egy pingvin ellen próbáltam küzdeni nem engedett ütési opciót választani. Így szépen lejárt az időm, ez szerintem elég lehangoló annak, aki mondjuk nem akar naponta több percet csak azzal tölteni, hogy várakozzon. A játékosok azért játszanak, mert szórakozni szeretnének. Persze ez a CP-nek annyira nem kedvez, mert én személy szerint heti egyszer-kétszer kb. 5 percre lépnék fel. A másik probléma az, hogy lassan töltöttek be a legyőzendő rákok a napi küldetéseknél. Egyszerűen nem értem, hogy mit keresnek a bal felső sarokban?!

A legtöbb szoba szerintem nem volt valami szépen és részletesen kidolgozva. Összecsapott volt. A kedvencem az a Dock, és/vagy a Forest volt. Ez egy jó ötlet volt, hogy az erdőből egy maja várost csináltak. Amit viszont nem értek a szinte tökéletes Dock-nál, hogy miért kellett a Hydro Hopper-ből egy miniatűr Migrator-t csinálni? Most komolyan…

Összegezve: a kalóz parti ötletet nem tartottam rossznak, csak nem éppen novemberben kellett volna megrendezni. 😛 Egyébként egy szokásosan közepes eseményt kaptunk, sajnos már megint.

Kowalski: Kalóz parti… Úgy érzem én más véleményen vagyok mint a szerkesztőség többi tagja. Lewy már a fentiekben említette, hogy ezt a partit úgy harangozták be, hogy ez a 2014-es változata a régi partiknak.
Szerintem ez sikerült is.
Ha nem csal az emlékezetem a régi Adventure Partiknak nem volt jó történetük, sőt megmerem kockáztazni azt is hogy nem volt. Ennek viszont (szerintem) a Halloween Partinál is jobb sztorija van. Igaz ott volt egy eseménybeli csavar. 🙂
Nekem kifejezetten tetszett, hogy a rákok megtámadták a szigetet. Egyedi. Én még valahogy belecsempéztem volna Klutzy-t a képbe. Emlékeztek még a pár napja/hete frissített clubherbert.com -ra? Ott is egy robot rák, vagy egy tengeralatt járót látunk a tervrajzokon.

Szobák. Nekem a díszitéssel voltak némi problémáim.
Voltak szobák amellyek kifejezetten átadták a parti hangulatát. A kedvenceim között van a Beach, a Dock és a Cove.
Viszont ezekbe is voltak számomra írritáló dolgok, mint pl: sok volt a hajó roncs. Nem értettem miért kellett telerakni a díszitést hajóroncsokkal vagy hajókkal, miközben csak egy hajó süllyedt el a Migrator.
Ami viszont nagyon tetszett az a Dock volt. Az a kiszakadt hajórész nagyon illett oda.

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

2 thoughts on “Pirate Party 2014 – értékelés

  1. Nekem addig party nem fog igazán tetszeni, míg a szobák nagy részét fel nem díszítik. Nem azt mondom, hogy minden szobában totál új díszítés kell legyen, de legalább korábbi partikról hozzanak vissza szobákat. Egy tonna lehetőséget hagynak ki majdnem minden mostani partin azzal, hogy alig van feldíszítve valami.

Minden vélemény számít!

