Pirate Party betekintés!

Sziasztok!

Lewy vagyok. Az elmúlt pár napban nem én írtam a bejegyzéseket (bár ezt szerintem tudjátok), hanem Erik és Kowalski. Köszönöm szépen nekik! 🙂 No de most már én is itt vagyok, ma egy betekintést szeretnék nektek mutatni. Az alább található képet a Club Penguin egyik moderátora tette közzé  CP blogján, a közelgő Pirate Party-ról.
november2014partysneakpeek1.jpg
Semmi szöveget, aláírást nem kaptunk hozzá, csak ezt a képet. Láthatjuk, hogy ez a parti hasonló lesz, mint az eddigi Adventure (kaland) partik, azaz pálmafák, valószínűleg homok borítja majd a szigetet. Na és persze kalózok! Remélhetőleg Rockhopper-t is láthatjuk a partin.

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

4 thoughts on “Pirate Party betekintés!

Minden vélemény számít!

