Október 29. Ingyen cuccok

Ma elérhetővé vált két ingyen cucc nem-tagok és tagok számára is. Egy gyertya és egy szellemkosztüm.

Okt29Free

Egyébként a 10. emeleten is meglehet találni mind a 3 táskát. Ha az egyikre rákattintasz ugyanez az ablak fog előjönni.

10throom

Látszik, hogy a másik kettő le van még zárva. Ezeket majd csak Október 31. -én valamint November 2. -án lehet megszerezni.

Így nézz ki a Játékoskártyádon és a pingvineden:

playercard Penguin

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

8 thoughts on “Október 29. Ingyen cuccok

  1. Összességében ez a “buli” meghozta azt a szintet, amit évek óta elvárunk; rengeteg party szoba, jó hangulat. Nem azt mondom, hogy visszahozta a régi “helovíni” hangulatot nekem, de (kezdésnek!) kifejezetten tűrhető.

    • Egyébként én azon a véleményen vagyok, hogy a régi partiknak, valamint hangulatnak nincs helye már a játékban. Összességére a régi CP-re gondolok.
      Várható volt, hogy egyszer nem lesz minden a régi, lesznek fejlesztések és a játék tulajdonost/tulajdonosokat cserél. Mindenki a régikort sírja vissza, de én örülök minden partinak ami új, nem úgy mint a magyar Cpzők 3/4-e.

      • Nem szeretem és kész. 🙂 Teljesen érthetetlen számomra, mert nincs saját világa és mindig új helyeket és ellenségeket találnak ki.
        Ha jó sorozatot akarsz nézni ajánlom a Trónok Harcát, a Breaking Badet és természetesen Homelandet ANGOLUL! 🙂

Minden vélemény számít!

