Penguin Times – #466. szám

Sziasztok!

Ma ismételten új újság jelent meg, ezúttal képregénnyel!

Kidobós a tornateremben! – A királyok játéka!

Jó hírek mindenki számára a Club Penguin egyetemen. A diákok elfogadták a kihívást, és kijavították Rookie hibáit és ez a pillanat jó gyorsan eljött. Köszönöm a segítségeteket, a tornaterem készen áll. Úgy néz ki, mint egy jó hely a kidobósra!

A tudomány és a művészet keveredése! – A kísérleti művészet új értelme

Nagyon izgatott voltam, amikor láttam az új tudományos szobát a CPU-ban. A puffle-m, Darwin és én azonnal elmentünk az osztályba, amint megnyílt. Kísérletezni szerettem volna, de Darwint jobban érdekelte a játék a festékekkel a mellettünk lévő művészeti teremben. Úgy fogalmaznám meg, hogy összekapcsoltam a művészetet és a tudományt az én új találmányommal, az Ecset 3000-el! Használja a legkorszerűbb művészeti technológiát, amellyel nagyon gyorsan festhet. A kezdeti tesztek alatt olyan volt az irányítása és stílusa, mint egy hagyományos ágnak. Több, mint egy vásznat festettem, de úgy tűnik, hogy Darwinnak tetszik a végeredmény!

Közelgő események:

Október 2. Pingvin Stílus – A Halloween elrajtol a ruhaboltban!

Október 9. Bútor és iglu katalógus! – Vegyél hátborzongató dekorációkat az igludnak!

Október 9. Színház – A színházban kísért az … AZ ÉLŐ SZÁNKÓ!

Keresd a gyűjthető kitűzőt! Elrejtve október 1-ig.
Következő kitűző elrejtve: október 2-től 15-ig.

Secrets
Ebben az újságban most a “babszámláló” (Bean Counters) nevű játékról van szó.

Bean Counters tippek

Már kipróbáltad a babszámláló játékot a kávézóban? Minden elkapott zsák bab után tehetségesebb leszel. Ezzel a kis tudd-hogy-al szerezz extra coint és lépj magasabb szintre!

  • Maximum 5 zsákot tarthatsz magadnál egyszerre, mielőtt megszakadsz a zsákok tömege alatt.
  • Az üllő, a hal és a virágtartó mindig ugyanazokon a helyeken zuhan le.
  • Vannak még nálad zsákok, amikor már elment a teherautó? Szerezz extra coint, ha hozzáadod a süteményedhez!

A képregény megtalálható Képregények oldalon! 🙂

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

5 thoughts on “Penguin Times – #466. szám

  1. Az ujsag szerint oktober 2.-tol kezdodik a halloween party oktober 15.-ig? En igy ertelmeztem s nem vagyok biztos a forditasomban…

  2. Várom már a Halloween party-t. Azt még tavaly sem rontották el, szóval remélem az idei is lesz minimum olyan jó.

Minden vélemény számít!

