Club Penguin újság – 464. szám

Sziasztok!

Megjelent a legújabb Club Penguin Times újság, telis-tele interjúkkal, információkkal. Sajnos ebből a számból a képregény kimaradt.

Schools for everyone

Iskola mindenkinek!
Írta: Rookie – Megyek, amilyen GYORSAN csak lehet, hogy időben elkészüljön az Iskola és gördeszka parti. De én megtudtam, hogy néhány országnak szüksége van iskolákra! Tehát én szeretnék építeni három újat. Szeretnél segíteni?

 

A hatalmas Megalodon
Írta: Gary – Tudtad, hogy a jéghegy nincs jéggel töltve?
A történelem előtti időkben volt egy hatalmas cápa, egy úgynevezett Megalodon belefagyva.
De aztán a megnövekedett a vulkáni tevékenység változásokat okozott a jéghegyben. Ez azt jelenti, hogy felmelegedett a lávától!
Tudósok arról számoltak be, hogy a Megalodon eltűnt!
Még aggasztóbb az, hogy egy nagy uszony jelent meg a mai jéghegy mellett. Azt feltételezem, hogy ez ugyanaz a cápa (a Megalodon)
Tudományos okokból sokkal többet szeretnék megtudni róla. A nevénél! Egyéb okok miatt én félek, hogy máshol is megjelenhet!

Kérdezd Aunt Arctic-ot!


Te vagy az igazgató? (Director) – C. U. Spyn
Oh, az EPF-ről beszélsz?
Attól tartok nem. Szerintem az Elit Pingvin Erők nagy, de én túlságosan el vagyok foglalva a Klub Pingvin újsággal.
Én nem hagyom ki a kém munkát, szeretem leleplezni a titkokat.
Bárki is az igazgató, remélem folytatja a jó munkát!


Úgy hallottam, hogy te vagy az igazgató, ez igaz? – D. Rector
Kedves én. Honnan jönnek ezek a pletykák?
Határozottan elmondom, nem én vagyok az igazgató.
És szerintem az igazgató nagyon szeretné fenntartani a titkos személyazonosságát.

Ha rákattintunk az utolsó sorban található “secret identity” szókapcsolatra egy titkos üzenet jelenik meg:
Ügynökök,
A (titkos) személyazonosságom veszélybe kerülhet. Indítsák el a Propeller Protokollt azonnal.

Közelgő események:

közelgő események

Most: Lakberendezési & Igloo katalógus

  • Készítsd el a saját osztálytermedet és segíts az iskolákon szerte a világon!

Szeptember 18:  Gördeszkapark nyitás

  • Nézd a gördeszkásokat akik király trükköket mutatnak be a rámpákon és síneken!

Szeptember 18. Egy új CPU (Club Penguin University) a partira!

Találd meg a gyűjtők kitűzőjét! Elrejtve most Szeptember 17. -ig
Következő kitűző elrejte: Szeptember 18. -tól – Október 1. -ig

Kérdezd Aunt Arctic-ot! Folytatás
Van-e benned aggodalom Rookie Klub Pingvin Egyetem ötletével kapcsolatban?
Aggódom? Nem, egyáltalán nem. Rookie ír egy foltos feljegyzést, amikor felkészül ezekre a projektekre. De azt hiszem, hogy ezeken látszik az, hogy mennyire szereti az iskolát.
Azt hiszem, egy kicsit magával ragadta a dolog. Sok-sok tervet mutatott meg nekem.
Néhány elképzelése arról, hogy mi megy egy iskolában kicsit…ki.
A gördeszkapark szórakoztatónak néz ki, de én nem emlékszem, hogy lett volna gördeszkázás az osztályban, amikor még iskolába jártam.
És akkor jött az e-mail, hogy felépíti. (a gördeszkaparkot)
Biztos vagyok benne, hogy bármi is történik, ez egy izgalmas vissza az iskolába ünnepség lesz!

Puffle razzia tippek és titkok
Írta: Puffle Handler
Jó nap’ puffle tolvajok! A Puffle razzia egy szórakoztató kis játék, amit a Puffle parkból érhettek el.

Mindig van olyan puffle, akinek segítségre van szüksége abban, hogy visszatérhessen a helyére.

A leggyorsabb idő eléréséhez húzd körbe a kurzort a kóbor puffle-k körül – ezzel összegyűjtöd őket egy nagy csordába.

Ezután mozgasd őket a helyükre, és lassan tereld belülre őket.

Bonza! Szereztél egy pár érmét és egy csomó puffle-t boldoggá tettél! Szép volt haver!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

5 thoughts on “Club Penguin újság – 464. szám

  1. Nem úgy volt hogy Herbert utazott a szigetig az ice berg-en? Hiszen az egyik küldetésben ezt mondja. Már a prehistoric partinál sem értettem mit keres ott egyáltalán.

    • Valóban így van, errôl egy picit megfeledkeztek. Majd kitalálnak rá valami magyarázatot. 😛

  2. Ha egyáltalán eszükbe jut majd hogy itt valami nem kerek. 🙂 Az már gond, ha maguk a készítők nincsenek tisztában a játék történetével.

    • Szerintem is gond. Erre pedig még készülnek rátenni egy lapáttal: Spike Hike azt nyilatkozta nem rég, hogy szeretnének még “titkokat” (pl. a Sasquatch) kreálni.

Minden vélemény számít!

