Club Penguin újság – 463. szám

Sziasztok!

Mint tudjátok, csütörtökönként jelenik meg az új újság, ez most sincsen másképp.

Jégvarázs visszatekintés
Írta: Aunt Arctic – Anna, Olaf és Elsa elköszöntek tőlünk és már úton vannak Arendelle-be.

Tudj meg izgalmas tényeket, amikről még hallottál a Jégvarázs partiról, kattints a gombra!


 

Rookie felkészült az iskolára!
Írta: Rookie – WOW! Már szeptember van? Ez azt jelenti eljött az idő, hogy visszatérjek az iskolába!

Én nagyoooon izgatott voltam, amikor a Club Penguin egyetem(iskola) megnyílt.

Emlékszem, betettem a gumikacsámat a szekrényembe, megragadtam a könyveim és elindultam az első osztályba.

Aztán eltévedtem és éhes lettem, így hát elmentem a pizzériába. Azt hiszem végül a kazánházba jutottam?

Mondtam, hogy az első osztályba mentem? Szerintem még nem.

Úgy tűnik, van még egy ok arra, hogy rendezzünk egy iskolai ünnepséget!

Itt az idő, mindenki menjen dolgozni!


 

Közelgő események:
Most – Pingvin Stílus – Vedd fel a a gördeszkás divatot, mielőtt elmész a (gördeszka)parkba!
Most – Színház – Az ütős Ruby és a rubin rejtély visszatér a színpadra!
Szeptember 11. Lakberendezési & Iglu katalógus! Alakítsd át a kényelmes jégkunyhódat saját osztályteremmé!
Szeptember 18: Új gördeszkapark! Hamarosan – legyél résen!

Keresd a kitűzőt! Elrejtve szeptember 17-ig.
A következő kitűző: Szeptember 18-tól október 1-ig


 


Kérdezd Gary-t!
Az egész családodnak van valamilyen jelenléte a tudományban? ~Anne Chester
Nos, a tudomány sok rokonomat érdekli.

Még Garugg, az Ugg Ugg, az őspingvin ősöm is szeretett kísérletezni a lávával.

Engem a nagybátyám, Gariwald a gépész történetei inspiráltak.

Annyira érdekelte őt a paranormális tudomány, hogy átváltoztatta magát szellemmé!

Az én távoli nagynéném Garianna sokkal titokzatosabb.

Ő maga után hagyott egy nagyon érdekes varázskönyvet.



Puffle Launch tippek és titkok!
Írta: PH (Puffle Handler) Napot cimborák! Ki szeretnéd lőni a puffle-t a levegőbe és gyűjteni szeretnél Puffle O-t? Király!

Menj el a kisállatboltba és tartsd ezeket a tippeket szem előtt:

  • Néhány akadály segíthet! Ha keresed a rejtett Puffle O-t, igyekezz elérni a legközelebbi kaktuszt, és meglátod hova kell lőni!
  • Ha az ágyúk körbe-körbe forognak, lődd ki magad véletlenszerű irányba. Lehet, hogy a szél elvezet néhány másik ágyúhoz!
  • Ne bánkódj, ha a kisállatodnak kisebb baja lesz! A sisakja megvédi őt

 

Az újság tartalmaz egy új képregényt, amely már a Képregények oldalon megtalálható! 🙂

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Minden vélemény számít!

