Új Szerkesztő!

Sziasztok!

Én vagyok az új szerkesztő Kowalski, habár már nem nevezhetném magamat olyan újnak. Amióta itt vagyok a szerkesztőségnél, folyamatosan újítjuk az oldalt. Eddigi munkáim közé tartoznak ezek a bejegyzések:

Új EPF Telefon Üzenet!
Új újság!
Frozen Parti: Elsa előadása
Új újság és EPF Üzenet!

Valamint én csináltam, a Puffle menüpontot is. Kis csinosítgatásaim közé tartozik, a Friss! Widget átszervezése, a Kategórizálás is és, egyébként az én ötletem volt a Kulcsszavak Widget is, de azt már Levi csinálta.
Eredetileg úgy volt, hogy ma, azaz Szeptember 1.-én lesz az első bejegyzésem, amibe persze bemutatkozok nektek.

Feladataim: Az újság, és az EPF üzenetek lefordítása. Valamint dolgozok/dolgozunk új rendezvényeken és egyéb exclusive dolgokon.
A Fő projektünk a Szeptember 14. -ei meglepetés, ami a MyKlubPingvin második születésnapján lesz elérhető! 🙂

Az oldalon, mint Admin vagyok, segítek Levinek szinte mindenben, amiben csak tudok. A Chat -en pedig Főadmin vagyok, és Zack néven találtok meg!
Hírek (szerintem), csütörtökön vagy pénteken lesznek, az új újság és EPF üzenet lesz.

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

Minden vélemény számít!

