Új pin, hírek & elutazok!

Sziasztok!

Kezdjük szerintem azzal, hogy megjelent az új újság, benne a szokásos információk:

  • Július 25-én már az utolsó előadó, Zendaya is fellép.
  • Július 29-én véget ér a Music Jam, elmegy a partihajó is.
  • Augusztus 7-én megjelenik az új Penguin Style nagyon hideg ruhákkal…ezzel szerintem bebizonyosodott a Frozen (Jégvarázs) Takeover.
  • Július 31-én pedig a stadionban gokart verseny lesz, azaz Turbo Race 3000 (ez gondolom Gary új találmánya)

Megjelent egy új kitűző is, ami a partihajót ábrázolja. A Cove-ban (öbölben) lehet felvenni.

Végül pedig egy fontos hír: még mielőtt a partihajó elmegy, és a Music Jam véget ér, én is elmegyek, de csak egy hétre. Július 26-tól egészen augusztus 2-ig nem leszek elérhető. Ám, hogy ne maradjatok tartalom nélkül: beállítottam néhány Nosztalgia a CP-n bejegyzést, ezek kétnaponta fognak megjelenni péntektől kezdve. (pénteken,vasárnap, kedden stb..) Emellett érdemes nézni A Pingvin Csapat menüpontját is, mert oda is kerülhetnek fel ez idő alatt betekintések! 🙂

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

 

Reklámok

2 thoughts on “Új pin, hírek & elutazok!

Minden vélemény számít!

