Január-Februári rendezvény és új oldal

Sziasztok!

Ismét Rackerman itt.Egyre jobban beleszoktam a bejegyzés irásba,és támadt egy elég jó kis ötletem.Inditok egy rendezvényt,ahol elég jó nyereményekhez juthattok hozzá.A rendezvény cime “Fogd az IP-t és fuss!”.Nos ez a rendezvény arról szól hogy Január-Február akármelyik pontjában kiirok a Club Penguin-nel kapcsolatban egy kvizkérdést,vagy akár többet is,és aki helyesen válaszol rájuk esélye lehet hogy kisorsoljak/kisorsoljunk 250 IP-t(Ezt a kvizkérdést csak egyszer fogom feltenni!De akármikor lehet rá válaszolni,de viszont nem könnyű kérdések lesznek ám..ezt én egyedül vagy Lewy-vel összeütjük a kérdéseket).De aztgondolhatod hogy semmire sem jó az IglooPont…rosszul teszed!Az IP sok mindenre jó…nos én nem foglalkozom olyan dolgokkal mint pl kockabence,vagyis IP-ért unlock kódos cuccot rakik a pingvinedre.ÉN NEM!De viszont sok jó dolgot lehet beváltani nállam!Elsősorban..MEGKÉRNÉLEK LEWY HOGY CSINÁLJ TE EGY CHAT-ET AHOL A TÖBBIEKKEL MEGBESZÉLHETNÉNK A DOLGUNKAT..MIVEL NEKEM DINAMIKUS AZ IPM ES VÁLTOZIK ÉS OLYANKOR NEM ÉN LESZEK A CHAT TULAJDONOS!
Reméljük ezt megteszi Lewy…de addig is a várható nyeremények amit nállam be lehet váltani:
150 IP-ért kaphatsz moderátor rangot a chaten 3 hónapra!
500 IP-ért kaphatsz moderátor rangot a chaten 1 évre!
500 IP-ért kaphatsz admin rangot a chaten 2 hónapra!
900 IP-ért kaphatsz admin rangot a chaten 1 évre!

Ezek csak a chathez tartoznak!Most csak nézhettek ki a fejetekből..hogy normális vagyok-e hogy ennyi IP-t kérek érte..de rosszul gondoljátok,mivel egy jó rangért igen is megkell dolgozni!És gyakran fogok ilyen rendezvényeket csinálni!De a nyereményt csak is 1 ember viheti el!És ezt sorshuzással fogjuk eldönteni hogy ki viszi el!

A másik dolog pedig az hogy hamarosan inditok egy “pletyka” oldalt!Ahol arról irtok amiről akartok!PL:”Szerintetek mikor fog megjelenni a shadow card jitsu?Ha egyáltalán megjelenik?” ez csak egy péda volt!Tehát arról irhattok majd amikor akartok!A rendezvényre visszatérvén:akármikor megjelenhet a kvizkérdés,és ha ezen a rendezvényen akarsz részt venni hozzászolás képpen válaszolsz rá!A helyes válaszolók közül kisorsolok/kisorsolunk 250 IP-t…mint irtam!Ennyi lenne az én “kis hirekem”!

Köszönjük hogy minket választottál!
Szólj hozzá!

-Rackerman-

Klubpingvin

3 thoughts on “Január-Februári rendezvény és új oldal

Minden vélemény számít!

