Katt party!

Sziasztok!

Köszönöm Levy hogy a szavadba jöttem..jól esett. 🙂

Nah de térjek a tárgyra!Mivel lassan fél éve vagyok itt,ezért úgy gondoltam hogy inditok egy úgynevezett “Kattintás Party”.Erről a partyról már hallhattatok/olvashattatok néhány oldalakon
aminek az a lényege hogy minél több legyen a látogatottság!Nos ez nem is hangzik én szerintem olyan rosszul.Csakhogy ahhoz hogy elérjünk egy jó kis célt,sokat kell nézni az oldalt!

Minden oldal elvárja az általános Látogatottságot..Én azt mondom hogy 15000 látogatottságnál  legyen egy party,ahol már aki látogatja ezt az oldalt,kérném hogy feljöjjön!
Ez az első ilyen party szervezésem ezen az oldalon.De nem is bánjátok meg ha ott lesztek,mivel ha ott vagy..én lefenyképezem kik voltak ott.Aztán kiderül hogy ki(k)nek ütheti a markát
25 IP!

Az időpont még nem biztos..az is meglehet hogy már holnap megvagyunk a 15000 katt-al.De mihelyst meglennénk,hétvégén bulizunk 😀  De ha netán épp Szombatra vagy Vasárnapra esne az hogy meglenne a 15000 katt,ez esetben a következő hétre irom át a partyt (hogy mindenki feltudjon jönni,még az is aki nem igazán látogatta az oldalt)

Nos ennyi lenne az én kis újitásom!A továbbiakban is jó CP-zést,kellemes időtöltést,és mivel én még nem kivántam: Boldog Új Évet Nektek 🙂

Szólj hozzá! 🙂

-Rackerman-

Klubpingvin

12 thoughts on “Katt party!

  1. Visszajelzés: 2014, azaz mi változik idén… | myklubpingvin

  2. Tevedsz…mivel me’g 1000 valamennyi katt es meglessz! :)) De meglessz.Hirdetnek meg 1 esemenyt ha nem gond!

  3. Úúú én, hogyha ráérek biztos eljövök arra szuper partyra!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

Minden vélemény számít!

