Egy kis aprócska Sneak Peek :D

Ismét Rackerman áll rendelkezésetekre…nos az unalom már rág,ezért utánna néztem hogy mi(k) lesznek 2014 elei várható itemjei,party-ai,stb..Nos mint ahogy kollégám is irta:A közeledő party a Prehistoric Party lessz,azaz a dinós party.Nos nem sok képeket találtam ezzel kapcsolatban,de viszont találtam egy olyan képet is amivel kideríthetjük hogy egy várható dinóvá változhatunk át (PERSZE CSAK TAGOK).A dinó nevekkel nem vagyok barátságban,mivel nem jegyzem meg őket.Na de ha nem csal a tudásom,ez a dinó egy növényevő…(na de persze ha léteztek is…)De nem ez a fontos,húzom az időt,húzom,de akkor itt egy kép a várható dinóról:

prehistoric-party-sneak-peek

Erre a helyiségre nem emlékszem,lehet valami új…de javitsatok ki ha tévedek:

Szerintem ez lenne az IceBerg,es nos….ez egy befagyott cápadinó,vagy mi… 😀
Szerintem jobb party lessz ez,mint a tavalyi mivel a cp ir arrol hogy több cuccot is szerezhetnek nem tagok..IGY LEGYEN!

Köszi hogy minket választottál!

Szólj hozzá!

-Rackerman-

Myklubpingvin

Reklámok

3 thoughts on “Egy kis aprócska Sneak Peek :D

Minden vélemény számít!

