Találkozz Aunt Arctic-al! & új zene!

Sziasztok!

Még ma, meg holnap találkozhatunk Aunt Arctic-al, mivel most ünnepeljük a CP 8. születésnapját!

AA                            Képaláírás nélküli kép

Szombat 26 október

  • 3:00 AM PST  Cloudy
  • 9:00 AM PST Portugál Torta de Atum
  • 11:30 AM PST Portugálserver Ventilador
  • 12:30 PM PST Mittens
  • 1:45 PM PST Portugál Boreal
  • 2:00 PM PST Spanyol Código Agente
  • 5:30 PM PST Cozy

Vasárnap, október 27

  • 09:30 PST Chinook
  • 12:30 PST Northern Lights
  • 13:00 PST Spanyol Pufflelandia

Az időpontok ismételten A PST szerint értendőek!

A CP születésnapja tiszteletére pedig egy újabb dal jelent meg, amelyben Jordan Fisher is énekel, aki a Teen Beach Movie egyik szereplője.

(a klipet köszönjük Pirospingunak)

A Club Penguin főoldalán meghallgatható és ingyenesen le is tölthető!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

9 thoughts on “Találkozz Aunt Arctic-al! & új zene!

  1. Én ma találkoztam először AA-val! 😀 Olyan boldog voltam! Szeretnék majd Rookie-val is találkozni… Amúgy jól tudom, ha egy hírességnek frissül a háttere, nem kell vele többet találkozni, hogy megszerezd, csak kiveszed a barátlistánál?

    • Akkor én is ott voltam. Láttalak is. Amúgy tök véletlen sikerült ma AA-val találkoznom. Nem is kerestem, sőt eszembe sem jutott hogy most lehet vele találkozni. Meg is lepődtem mikor a nagy tömeg közepén megláttam. Egyébként 24.-én éjfélkor Billybob és még pár másik régi és új moderátor is fellépett megünnepelni a CP szülinapját. Találkoztam is velük. 😀
      Tavaly még Rsnail-al is sikerült találkoznom. 🙂

Minden vélemény számít!

