BoO! Halloween Parti!

Sziasztok!

Megkezdődött az egyik (szerintem) legjobb parti az évben, a Halloween parti! Amikor belépünk Rookie átadja nekünk a cukorkagyűjtő zsákunkat:

Cukrot gyűjteni úgy lehet, hogy a cukrokkal körülszórt tököknél játszunk egy szerencsejátékot.

Ki kell választanunk a cukrok közül 3 darabot, a kicsomagolás után pedig megtudjuk, hogy mit rejtenek.

Általában cukrot találunk bennük, de néha átváltoztató rúnát is! Átváltozni viszont csak a tagok tudnak.

Hogy mire is jó nekünk a cukorgyűjtés? Hogyha rákattintunk a kis zsákunkra, azon belül pedig a Go to Catalog gombra akkor ezekért az édességekért vásárolhatunk ruhákat!

Hogyha az összes átváltoztató rúnát sikerült összegyűjteni, akkor kapunk egy szerintem nagyon ötletes sapkát:

 

A parti idejére az eddigi 3 helyett 6 smiley került be:

Illetve egy új pin érhető el a Boiler Room-ban:

Úgy összességében nem egy rossz parti, de jónak sem nevezném. Az eddigi Halloween partik kicsit hogy is mondjam…jobbak voltak. Nem tudom hány csalódást kell még átélnie a játékosoknak ahhoz, hogy feltűnjön a fejlesztőknek: itt bizony gond van! Viszont a szidás mellé egy kis dicséret is jár, most legalább a szobákra elég nagy hangsúlyt fektettek. 🙂

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

9 thoughts on “BoO! Halloween Parti!

  1. A régebbiek tényleg sokkal jobbak voltak ,de ez sem lett szörnyű. A Medieval party tönkretétele és a takeover áradat után már az is eredmény, hogy egy vállalható partit összehoztak. 🙂

  2. Teljes mértékben egyetértek. A parti nagyon gyenge, aki meg nem member, az konkrétan semmit nem tud csinálni. “Jaj de boldog vagyok, mert van kétezer cukorkám” És mit kezdjek vele? Tavaly volt talán a szellemgyűjtés, az százszor jobb volt.

    • Nekem hiányzik belőle az a plusz, ami tavaly, tavalyelőtt volt. Idén csak van egy parti, semmi plusz. 2012-ben volt például Gariwald kastélya, azelőtt a kísértetkastély, idén meg semmi.

      • Pontosan. A kastélyok szerintem nagyon ötletesre sikerültek, és reméltem, idén is tartják a szintet. De szinte biztos, hogy egy idő után nekik is fel fog tűnni, hogy hanyatlanak és visszatér az a színvonalas CP, aminek megszoktam és megszerettem már lassan öt éve.

  3. Régebben kezdtem örülni hogy nem csak sapikat kapunk parti idő alatt..pl a szuperhősös partin lehetett szerezni 3 nem memberes szuperhősös ruhát.Mostmeg megint visszaálltunk a megszokott sapkás partikhoz.Nekem a karácsonyi parti a kedvencem.De szerintem ott is csalódni fogok.Karácsonyra lehet megjelenik majd valami karácsonyos Disney rajzfilm..és mostani szokás szerint,lehet majd azt is reklámozni fogják.De amúgy sem lesz ez a karácsonyi parti olyan jó…mostanában minden hülyeséget beraknak.Azt sem értem hogy minek rakták be a hó ninjákat is..”Jééé hó,viz és tüz ninja vagyok!!!” ezzel mit érek el?SEMMIT..ugyanúgy zajlik az élet a Dojo körül,mint eddig

    • Spike Hike twitteren azt írta, hogy ebben az évben nem lesz több takeover, tehát ettől nem kell félni. Csak a jövő évben se legyenek. Amúgy én is azt hittem, hogyha majd meglesz mind a 3 kő a ninja amulettbe, akkor valami nagy dolog fog történni. De még biztos fognak kezdeni valamit a ninjákkal…

    • A karácsonyi parti nekem is mindig a kedvencem volt a Medieval Party mellett. Talán tavalyelőtt volt, hogy 25.-én egy teljes mézeskalács jelmezt kaptunk, 24.-én szarvasos sapkát, ami kifejezetten ötletes volt.

  4. Majd lehet igen..de ha visszaemlekeztek..kelett tobb mint 2 ev hogy bekeruljon a snow card jitsu a viz card jitsu utan.De enis megcsinaltam minden cuccot a ho card jitsuban..semmit nem ertem el vele.Azt hittem ezzel ha mar megvan mind a 3 ko az amulettben,azt hittem hogy “Sensei” leszek en is..de lehet hogy ennek a ninja’s ugynek nincs meg vege.Hiszen lattam mar nem egyszer blogokban hogy “lehet megjelenik a Shadow Card Jitsu”,ami a kozepso ko lenne az amuletben.De ezen viszont elgondolkoztam egy kicsit.Hogyha mar van a tuz,viz meg a ho..akkor megjelenhet meg egy elem?Az a’rnye’k?Vagy az is lehet,hogy ha megjelenik,akkor csak az mehet be,aki mar viz,tuz,es ho ninja.Es lehet hogy ott valhat Sensei-e’.De akkor sem igazan lesz sztem nagy hasznod ha Sensei is vagy..majd lesz mas is Sensei..es kesz.Nah de ez legyen a jovo titka..en csak tippeltem

Minden vélemény számít!

