Első októberi frissítések!

Sziasztok!

Még nemrég csak szeptembert írtunk, már október van! Hamarosan Halloween parti, azaz a mostani frissítések nagyrészt ezzel kapcsolatosak. Minden hónap elején kapunk 3 képrészletet arról, hogy mi lesz ebben a hónapban aktuális.

Kezdjük is, mert sose érünk a végére!

Az újságban már olvashattunk információkat a Puffle etető állomásról! Most már használhatjuk is, ezt a pizzázóban érhetjük el. Ahhoz, hogy megetesse a gépezet az állatot, először is magadhoz kell őt venni. (el kell vinni sétáltatni) Hogyha ez sikerült, akkor induljon az etetés! 🙂

Ha ráálltunk a platformra akkor ki kell választanunk (nincs nagy választék) a nekünk tetsző ételt:

Ezzel készen is volnánk, egy animáció keretén belül kisül a pizza, a cső kilövi a puffle pedig megeszi. 🙂

Mivel hamarosan tényleg megkezdődik a Halloween parti, rátérek az ahhoz kapcsolódó újításokra! Megint küldhetünk Halloween-i képeslapokat! 🙂

Új ruhakatalógus is van, na találjátok ki mi a témája!

Rejtett cuccok:

Új Igloo, illetve bútorkatalógus is van!

 

Ami fontosabb, az a bútorkatalógus, ugyanis itt a NEM-tagok is vásárolhatnak egy Halloween-i Igloo dekorációskészletet!

Ez 10 elemből áll:

Szerintem ez egy jó ötlet volt, remélem a parti is legalább ilyen ötletes lesz!

Rejtett cuccok a lakberendezési katalógusban:

Illetve megjelent egy fél perces előzetes a partiról, amit a CPMemories tett közzé:

Végül pedig egy új pin található a bánya melletti barlangban:

Ezzel búcsúzunk mára, köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

 

Reklámok

11 thoughts on “Első októberi frissítések!

  1. lewy hogyan kell megszerezni a haloowen packot mer nekem a katalógusban csak meembereseknek van

      • Én nem vagyok member, de meg tudtam venni. A CP csinál néha ilyeneket. Néha véletlenszerűen kiválasztanak pár non membert, akik megvehetnek egy két memberes cuccot. Pl a summer jam-en is 2 szörfdeszkát elérhetővé tettek pár embernek, a 2012-es Medieval partin pedig a köpenyt. Bár az érdekes hogy én 3 pingvinnel is megnéztem és mindegyiknél meg tudtam venni. 🙂

  2. A Puffle etetőben az “étlapon” a bal felső sarokban levő díszítésnél van egy secret! 😀

  3. Most nézem a commenteket és nekem a mostani “Party Pack” nem elérhető non-memberként.Viszont a summer jam-ben a Mckanzie és a Brady ruhát/cipőt/hajat meg tudtam venni és most is tudom hordani :3 o.o nem értem a cp-t

  4. Azért az jó, hogy Gergo777-tel nem tudom megszerezni de a másik pingvinemmel igen. Ez elég hülyeség a CP csapatától. Vagy mindenkinek, vagy senkinek.

Minden vélemény számít!

