KockaBence pingvinje eladó!

Sziasztok!

Szeretném bemutatni és licitre bocsájtani pingvinemet! Nagyon régóta játszom a Club Penguinnel, de elérte azt a pontot a szememben, ahol már nem érdemes folytatni, tönkretették a kedvenc partymat, a Medieval partyt. Kommentbe írjátok meg, hogy mit adnátok érte. Akik jobban gondolkoznak a dologban, azok felkereshetnek @-mailen keresztül is: kockabence@gmail.com

  • Neve: An0nym
  • Tagság: Nincs ( De rengeteg member cucca van! Most is member cuccok vannak rajta, de ha átveszed, akkor eltűnik, és nem tudja addig fölvenni, amíg nem lesz újra member!)
  • Kor:  814 nap (2013. 09. 24.)
  • Bélyeg: 294/352
  • A legtöbb játékhoz 2x-es coin szorzó
  • Card-Jitsu kártyák: 85
  • Van 3 pufija a házában: zöld, barna és rózsaszín

Minden boltban megvehető sapka megvan hozzájuk +3 kóddal megszerzett sapka: A kék, zöld és piros pufi haj.

  • 54 unlock cucc! ( Non-Memberként is felvehető itemek! )
  • 7 különböző híresség háttér ( összesen 16 híresség háttér ):
  1. Rockhopper: 4 féle (Legújabb)
  2. Cadance: 2 féle
  3. Gary: 5 féle (Legújabb)
  4. Rookie: 1 féle
  5. Herbert: 2 féle
  6. CeCe&Rockie: 1 féle
  7. Aunt Artic: 1 féle
  • 73 Pin
  • Tűz, Víz és 10/24 Hó ninja (Sapka 78%)
  • Jelenleg 15 Medálja van

Ha érdekel a dolog, keress föl itt kommentben vagy a kockabence@gmail.com @-mail címen!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

 

Reklámok

23 thoughts on “KockaBence pingvinje eladó!

  1. Az én kedvenc partim a Music jam. Ezért csalódtam hatalmasat anno az ultimate jam-ben. Majdnem mindent elvettek belőle amit a Music jam-ben szerettem és még reklám partivá is tették. A Medieval party a 2. kedvenc partim. Elég sokat vártam tőle, hiszen hosszú ideje ez az első nem reklám party. Sajnos most is csalódtam. Ilyenkor nekem is mindig eszembe jut hogy miért is játszom még én, ha már csak csalódást okoz a játék. Nem hiszem hogy valaha is olyan jó lesz újra a játék mint régen volt, de valamiért mindig remélem hogy a következő party talán jobb lesz.

    • Én is így vagyok ezzel. Mondjuk nekem a Halloween parti a kedvencem, úgyhogy meglátjuk az milyenre sikerül idén. 🙂

      • Nekem a Holiday Party a kedvencem. Remélem idén nem rontják el, mert akkor karácsonyra felgyújtom nekik a központot! 😡

      • A Holiday partikat jól megszokták csinálni…mondjuk eddig a Halloween partikról is ezt gondoltam! 😛

  2. Én szerintem tudom mit fog csinálni Herbert mert ha rá mész a http://www.clubherbert.com ra akkor ott van az a kék papír ami az EPF ről van. És tényleg mit akar csinálni a puffle ekkel mert ott van az is. :I

Minden vélemény számít!

