Találkozz RockHopperrel!

Sziasztok!

Mivel Rockhopper elérkezett hosszabb kihagyás után a szigetre, ezért most lehet vele találkozni a következő időpontokban!

Szombat, Szeptember 14

  • 3:00am Big Foot szerveren
  • 12:30pm  Alaska szerveren
  • 3:00pm Hot Chocolate szerveren
  • 5:30pm Cozy szerveren

Vasárnap, Szeptember 15

  • 1:00am White Out szerveren
  • 8:30am Brumby szerveren
  • 12:30pm Zipline szerveren
  • 2:30pm Cloudy szerveren
  • 3:00pm Big Foot szerveren
  • 4:00pm Blizzard szerveren
  • 6:15pm White Out szerveren

Ezek az időpontok a PST (Penguin Standart Time) szerint vannak!

Sikerült megtalálnom, úgyhogy ő is felkerült a barátlistámra! 🙂

Sok sikert a kereséshez!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

5 thoughts on “Találkozz RockHopperrel!

  1. Nos, én mint már említettem valahol, szombaton fent voltam és semmi, senki. Ott volt sok-sok pingu és ők is ugyanazt érezték, mint én. Eléggé csalódottak voltunk. Bizony. Szóval annyira, hogy vasárnapra már el is felejtettem, hogy vannak időpontok. Már megint nem sikerült. 😦

    • Nekem pont annyira sikerült vele találkoznom, hogy végigfutott a szobán…még éppen sikerült bejelölnöm barátnak! 🙂

  2. Én is találkoztam vele csak amikor bejelöltem és megnéztem a barát listát akkor trópusi Rockhopper volt. :/

Minden vélemény számít!

