Újdonsághalom!

Sziasztok!

Már megint csütörtök van! A frissítések ilyenkor érkeznek meg a szigetre, nézzük! Rockhopper megérkezett!

A hajón semmi újdonság nincs, viszont hozott új cuccokat:

Megkezdődtek az előkészületek, megint találhatóak az egyes szobákban például dobozok, növények!

Új lakberendezési katalógus is van:

Rejtett cuccok:

Az Igloo katalógus is frissült 3 középkori partival összeköthető iglooval, ebből egy új és kettő régi!

Emellett vannak kevésbé fontos dolgok is, például új előadás található a színházban!

Illetve a saját neved kapott egy vastagabb, szürke körvonalat, valószínűleg azért, hogy kiemelje a neved a többiek közül!

Ennyi frissítés szerintem erre a hétre elég, jövőhéten pedig Középkori parti! 🙂

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

13 thoughts on “Újdonsághalom!

  1. Cuki az a sapi.

    Úgy sajnálom egyébként, hogy a plüss Rockhoppert kihagytam. 😦 Mondjuk jó pár holmit kihagytam, amit sajnálok. 😀

    • Én 2009 január 27 óta, mióta regisztráltam, minden cuccot felszedtem amire lehetőségem volt. Továbbra is próbálom ezt tartani. 🙂

  2. Én vagy 2006 vagy 2007 környékén regisztráltam és több mint egy évet kihagytam. Persze az elején pl azt sem tudtam, hogy két hetente vannak új pinek, meg miegymás, meg egy magyar CP-s oldalt sem követtem, csak néha játszadoztam vele. 😀 Akkor is szerettem, mert nagyon aranyos. 🙂 De legalább sok-sok napos a pingum. 😛

    • Én 2009 szeptembere körül regisztráltam, a 101 Day Of Fun pin környékénél. (az volt az első kitűzőm) Akkor nem értettem, hogy mit is kell csinálni, úgyhogy ott kihagytam pár hónapot egészen decemberig. Onnantól kezdve folyamatosan játszok! 🙂

      • Pedig 2009 nyara nagyon jó volt. Akkor jelent meg az első, adventure party, ami elég sokban különbözött az azt követő island adventure partiktól. Szerintem mindíg a nyár volt az egyik legjobb időszak CP-n, ( meg a valóságban is.:) ) kivéve 2012-es és az idei nyarat, hiszen most ráálltak a reklám partikra.

      • Én a második pingvinemmel játszom jelenleg,Az Operation: Blackout-on regisztráltam. Az első pingvinemmel, Levi2318-at örök bannolták.Amúgy az Adventure party 2012 előtt regisztráltam őt

      • Ahogy mondod. 2009-től 2011-ig teljesen meg voltam elégedve a játékkal. Mondhatom hogy a kedvenc játékom volt.

      • Igen,volt egy varázsa, az biztos. 😀 Voltak olyan kis gagyi dolgok, amiket imádtam. De így… Hááát, eléggé szomorú, hogy ez lett belőle. Egyébként Cozy szerveren nem nagyon találtunk semmiféle Rockhopper bácsit. Ti megtaláltátok?

Minden vélemény számít!

