Medieval Party hírek!

Sziasztok!

Egy gyors, kis betekintéseket összefoglaló bejegyzéssel szeretnénk jelezni, hogy még élünk! 🙂 Nos: A Club Penguin Facebook oldalának megváltozott a borítóképe:

Club Penguin Medieval Party Jelmez Sneak Peek

Sárkány puffle és egy új jelmez. 😀 Emellett megjelent az új Game On, amiben (mint minden parti előtt) láthatunk egy kis betekintést:

Szóval át lehet majd változni varázsitalokkal..és megint lesz egy minijáték. Majd meglátjuk! 😀

Illetve egy kicsit a bloggal kapcsolatos téma: 

Szeretném azt bevezetni, hogy minden vasárnap megjelenne egy olyan bejegyzés az oldalon, hogy tegyük fel: ma van szeptember kilencedike. Tegyük fel azt is, hogy 2011-ben ezen a napon megjelent egy új ruhakatalógus! Nos, ezek a nosztalgikus bejegyzések arról szólnának, hogy mi történt azon a héten a CP történelmében, remélem világos. Persze ezek egy egész hetet foglalnának egybe, és 2005-től kezdve haladnánk napjainkig. Ezekben a bejegyzésekben több olvasnivaló is lenne, persze összegyűjtött képekkel. Erről szól a mostani szavazásunk is!

Tehát, ha vevők lennétek ilyenre voksoljatok! 🙂

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

7 thoughts on “Medieval Party hírek!

  1. bocs, új vagyok (vagyis ezen az oldalon, 2547 napos pingviemmel szerintem “öreg motorosnak” számítok, de mostanában nem voltam túl aktív, szóval legyek új! :D) és meg szeretném kérdezni, hogy a chaten mikor szokott élet lenni? csak mert míg guest vagyok írni nem tudok, és nem látom, hogy van-e online valaki! 😀 (lenne pár kérdésem a mostani club penguinnel kapcsolatban) Köszönöm! 🙂

  2. 2500 napos a pingvinem! 😀 Rengeteget tudnék mesélni a régi cpről! Engem rdekel! 🙂

  3. Szerintem jó ötlet lenne bejegyzéseket írni a régi dolgokról. Szívesen elolvasnám őket. 🙂

  4. Nekem is van [volt?] pár emlékem a régi CP-ről. Régebben mindig csináltam képeket is a partikról, hogy emlékezetesebbek legyenek a számomra. 😀 Majdnem az összes feldíszített szobát lefényképezgettem. Jól elvoltam. De régen is volt már az. 😀 Egyébként másik gépen nem biztos, de lehet, hogy még meg is vannak. Tényleg jó volna feleleveníteni.

  5. Sziasztok! 🙂

    Azt szeretném kérdezni, hogy a barátlista csak nálam nem működik?
    Már elég régóta nem lehet megnyitni. :/

Minden vélemény számít!

