Újdonságok!

Sziasztok!

Nagyon, nagyon sok betekintés, illetve újdonság került szemlére, ezért el is kezdem, mert hosszú monoton szövegekkel fűszerezve egész éjszaka írhatnám a bejegyzést, úgyhogy hajrá!

Mint már tudjuk, Rockhopper nema Középkori partira érkezik a szigetre, hanem 12-én ér ide, de a parti kezdete előtt el is megy. Most már közelebb került hozzánk:

Emellett még egy Rockhopper-el kapcsolatos kép is kikerült, mint bejelentkezőkép!

Varázsitalok.. 😀

Hogyha netán nézegetnénk a Club Penguin blogjának tagság rovatát, akkor láthatjuk, hogy a következő parti nem más, mint a Halloween Party, amely október 17-én kezdődik és a hónap végéig tart!

Ez mellett még egy ilyen betekintés-féleség jelent meg ezen a részen, méghozzá a Puffle Care, aminek a puffle etetéshez lesz köze. Valószínűleg egy kajaadagoló, hogy ne éhezzenek a kisállataink! 🙂

Megjelent az új ruhakatalógus, középkori stílusban.

A rejtett cuccok:

       

      

Nem a legfontosabb frissítés ezek közül, de attól még frissítés:  A Cove régi “berendezése” megváltozott, azaz megmaradt a Summer Jam partin láthatott Cove, néhány változtatással. (például homok helyett visszatért a jól megszokott hó.)

Az utolsó újdonság pedig az új pin, amit a Rejtett Tó-nál (Hidden Lake) találunk!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

3 thoughts on “Újdonságok!

  1. Magyarul semmi új, csak a pin. 😀 Hurray!
    Egyébként a mindenkinek szóló részt is újíthatnák néha napján szerintem. 😉 Ki mit gondol erről? 😀 Legalább havonta egy új cuccot, vagy két havonta. De megújíthatnák már. 🙂

  2. Sziasztok!

    Régen én is admin voltam(a régi honlapon)

    Mostanában nem igen volt időm clubpingvinezni,de most megint elkezdtem(mert megint lett időm:))

    Ezért szeretnék megint moderátor lenni(ha lehet)

    Szívesen végigcsinálom megint a feladatokat,de egyszer ,ár szerintem bizonyítottam!

    ha megint lehetk moderátor,írjatok rám:

    kun.tobias@gmail.com

Minden vélemény számít!

