FiEsTa azaz a Nyárbúcsúztató Parti! #FRISSÍTVE

Sziasztok!

Köszönjük, hogy eljöttetek a partira! Annyira nem volt jó, mint az eddigiek, de ígérem a következő sokkal jobb lesz minden téren! 🙂 A parti képeiért kattints a tovább gombra!

Csoportkép!

Csúszdázás…

Majd ismét egy kis szörf.. 😀

Utána pedig futás, esetleg motorozás..

Ezután egy kis tábortűz..

Majd a végül (meglepően) az iskolában búcsúztattuk el a nyarat:

Pirospingu képei:

Kattints a képre a teljes mérethez!

Kattints a képre a teljes mérethez!

Kattints a képre a teljes mérethez!

Kattints a képre a teljes mérethez!

Köszönjük mindenki részvételét, várunk vissza legközelebb!

A részvételért 4 IglooPont járt! 🙂

A parti alatt ezen a chaten leszünk!

FRISSÍTVE: Remélem nem probléma, ha a parti 8 órakor kezdődik. 🙂 Így kicsit későbbre tolódott minden, ha valakinek gondja van vele áttehetjük a partit egy másik napra! Megértéseteket köszönjük!

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Reklámok

41 thoughts on “FiEsTa azaz a Nyárbúcsúztató Parti! #FRISSÍTVE

  1. Szia Lewy! Én megpróbálok ott lenni és remélem sikerül végre eljutnom egy ilyen partira. Amúgy mikor érsz rá feljönni az oldalad chatjére mert beszélni szeretnék veled! 🙂

  2. Ha el nem felejtem és itthon leszek, akkor én is eljövök, ha elfogadtok és szívesen vártok. 🙂

  3. Szerintem meg tudom oldani, hogy én is ott legyek!
    Már nagyon várom és remélem sokan leszünk! 🙂

  4. hát… szeretnék ott lenni, de tudjátok, csak 1 órát netezhetek, és 8 után nem szoktak annyira felengedni.(főleg akkor, amikor már kezdődik a suli) ha 1-2 órával előbb lenne a party, hálás lennék.

  5. Mindenki elfelejtette a partit? Vagy tévedek, hogy most még tart, vagy tartana? Nem nagyon talállak titeket!

  6. Már nem emlékszem ki, de valaki kérdezte, hogy honnan szereztem azokat a cuccokat amik rajtam voltak.
    Válasz: A katalógus annyira bug-os, hogy erre a legjobb példa a húgom 2 pingvine és az enyém: A hugom egyik pingvinének NINCS non-member cucc, a másiknak csak a Brady és a McKenzie szörfös ruhája, míg nekem ezek mellé még a deszkájuk is ki volt emelve (és rendesen megszerkesztve) non-member cuccként, de a harmadik szörfdeszka ugyanúgy member maradt.
    Szóval én csak ezt a hibát fedeztem fel a party-n, de mondjuk úgy nem szomorkodom miatta. 🙂

  7. Az a baj hogy nem maradtam végig mert amikor másodszor mentünk szörfözni,azután nem találtalak titeket

Minden vélemény számít!

