Star Wars Parti ’13 végigjátszás

Sziasztok!

Elkezdődött…mentsük meg a galaxist a gonosz vegetáriánustól, azaz Darth Herbert-től. Amint belépünk egy kis videó fogad bennünket:

Ha végignézzük, akkor végignézzük, de az x gomb lenyomásával át is ugorhatjuk ezt a kis bevezetőt. Ezután a Milenium Falcon, azaz az Ezeréves Sólyom fedélzetén találjuk magunkat, ahol elkezdhetjük a galaxis megmentéséért folyatott missziónkat!

Cadance-ra kattintva Leia hercegnő elmondja nekünk az első küldetésünket. Azt írja, hogy menjünk a Tatooine bolygóra!

Ekkor megkapjuk a küldetéstérképet, amit a jobb felső sarokban találunk.

Rákattintva pedig megnyithatjuk a bolygók közti utazótérképet:

Ha a Tatooine bolygóra kattintunk, Leia hercegnő elmondja a teendőinket, miszerint pusztítsuk el a rohamosztagosokat és mentsük meg a Tatooine-t.

(nyomd meg az Enter Tatooine bolygót a belépéshez)

Ekkor a filmből jól ismert kocsmában találjuk magunkat, ahol Cadance hercegnő még több utasítást ad.

A közlekedéshez a bal alsó sarokban található térképre kell kattintanunk.

A küldetés teljesítéséhez le kell számolni a katonákkal, amihez a birodalmi katonák fejére kell kattintani.

Itt egy minijáték következik, mindegyik teljesítésével cuccot szerzünk, de mind a 3 helyen ugyanazt.

A játék lényege: Han Solo-val kell lelőni a birodalmiakat egy fedezék mögül:

A nyilakkal, vagy a space gombbal váltogathatjuk, hogy a jobb, vagy bal oldali fedezék mögül lőjünk. Lőni a bal egérgombbal lehet. A játék végén érkezik egy úgynevezett boss, azaz főnök, akinek több élete van a sima katonáknál. Ha őt is legyőztük megkapjuk a sisakot.

Ekkor az első résznek vége is, megkapjuk Cadance üzenetét, miszerint térjünk vissza augusztus elsején, hogy a Halálcsillagot is elpusztítsuk.

A Tatooine bolygót csak a szórakozás kedvéért körbe is járhatjuk, de visszamehetünk a Club Penguin szigetére is az Ezeréves Sólyom segítségével.

Ismét van egy partikatalógus, ahol bizonyos időközönként új cuccokat vehetünk meg:

A nem tagoknak csupán két cucc érhető el az egész katalógusban:

Ja, és persze! Megint van három új hangulatjel, ha nevezhetjük ezeket annak! :)

A következő bemutatónak, azaz a Halálcsillagon való látogatásnak augusztus elsején kéne kikerülnie az oldalra,de én nyaralni leszek péntektől, azaz július 26-tól egészen augusztus 3-ig. Így, ha valaki nem írja ki, akkor majd jövőhét vasárnap kerül ki a végigjátszás második része, remélem nem probléma. :)

Köszi, hogy minket választottál!

Klub Pingvin

Advertisements

Minden vélemény számít!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s